April 24, 2024

TNT beoordeelt recensies van het debuut van AEW Dynamite in CM Punk

TNT heeft een persbericht uitgebracht om de AEW Dynamite-ratings aan te kondigen voor de aflevering van gisteravond die debuteerde in de Dynamite-show van CM Punk.

Zoals opgemerkt, trok de live Dynamite van woensdag uit UWM Panther Arena 1.172 miljoen kijkers op TNT met een score van 0,48 in de 18-49 belangrijkste demografische groep. Dynamite stond op nummer 1 van de avond op Cable Top 150 en op nummer 31 van de avond in kijkers. U kunt hier klikken Voor ons volledige rapport over de Dynamite-beoordelingen van deze week.

TNT beschreef hoe de show van deze week de grootste grote demo-beoordeling kreeg sinds de première in oktober 2019, en hoe het de première op de kabel was voor de avond in de hoofddemo.

Hier is de volledige aankondiging die TNT ons gaf:

TNT’s “AEW: DYNAMITE” trekt de meeste kijkers sinds het woensdag in première ging als première op de kabelshow

De aflevering van gisteravond van “AEW: Dynamite” op TNT trok het grootste publiek op P18-49 sinds de première in 2019, waardoor het de nummer één kabelshow op woensdag was. Zie hieronder de hoogtepunten:

AEW: Dynamiet

620 K P18-49 / 165 K P18-34/ 1.2M + P2

Week 98 van ‘AEW: Dynamite’ is 39% hoger dan vorige week

*Grootste P18-49-levering voor “AEW: Dynamite” sinds de seriepremière in 2019

* Gerangschikt als #1 op kabel voor woensdag in categorie P18-49

* Stijging van +39% ten opzichte van de vorige week in de periode P18-49 en +20% van het totale aantal kijkers

Naast het debuut van CM Punk in “AEW: Dynamite”, was de aflevering te zien waarin Darby Allen, Jon Moxley en Eddie Kingston The Winger versloegen in een triple tag team match, Orange Cassidy Matt Hardy versloeg en Lucha Bruce de Varsity Blondes versloeg in de AEW World Tag Championship halve finales Team Championship, Jimmy Haiter versloeg Red Velvet, Malakai Black en vernietigde Brock Anderson. Chris Jericho heeft aangekondigd dat hij zijn carrière in de ring op het spel zal zetten in een wedstrijd met MJF at ALL OUT met als voorwaarde dat Jericho niet meer zal worstelen in AEW als hij verliest.

AEW, opgericht door CEO, GM en creatief voorzitter Tony Khan, is een nieuwe professionele worstelcompetitie onder leiding van CM Punk, Cody & Brandi Rhodes, Kenny Omega, The Young Bucks (Matt & Nick Jackson), Chris Jericho, Sting, Hangman Page, Jon Moxley, MGF, Miro, Darby Allen, Hikaru Shida, Dr. Brett Baker, Nyla Rose, Red Velvet, Malakai Black, Andrade Idollo, Christian Cage, Sami Guevara, Jungle Boy, Ethan Page, Scorpio Skye, Lance Archer, Orange Cassidy en Brian Cage Ricky Starks, Lucha Bruce en nog veel meer. Voor het eerst in vele jaren biedt AEW een alternatief voor het reguliere worstelen, met een selectie van wereldwijd talent die nieuwe geest, frisheid en energie in de industrie injecteren.

“AEW: Dynamite” wordt elke woensdag van 20.00 tot 22.00 uur ET uitgezonden op TNT en trekt een jonger worstelpubliek op tv. De nieuwe gevechtsshow “AEW: Rampage” wordt elke vrijdag uitgezonden van 22:00 tot 23:00 uur ET. De multi-platforminhoud van AEW omvat ook “AEW Dark” en “AEW Dark: Elevation”, twee wekelijkse YouTube-pro-worstelseries, “Being the Elite”, een wekelijkse YouTube-serie achter de schermen en een wekelijks “AEW Unrestricted”-product volgorde. Voor meer informatie, zie Twitter.com/AEW; Instagram.com/AllEliteWrestling; YouTube.com/AEW; Facebook.com/AllEliteWrestling.